Facebook втричі збільшує розмір зображень, які містяться в повідомленнях з посиланнями. Тепер попередній перегляд зображень в стрічці новин став більш зручним.
Повідомленя, які містять посилання, спочатку були менш помітними, ніж фото і відео повідомлення у Facebook. У результаті, щоб привернути увагу до своїх записів маркетологи додавали до повідомлень з посиланнями фотографії.
Завдяки змінам замість зображення розміром 90×90 пікселів картинка в прев’ю посилання матиме розміри 154×154 пікселів. Крім того, опис посилання зможе включати більше символів, ніж дотепер. Ці зміни мають на меті покращити вигляд бізнес-сторінок та сприяти більшій ефективності реклами. Також, привабливі посилання можуть спонукати користувачів до більшої взаємодії з контентом, який розміщують на своїх сторінках їх друзі.
На даний час лише веб-версія сервісу підтримуватиме ці нововведення, проте незабаром будуть внесені зміни і в роботу мобільних клієнтів.
Правда, ці зміни не поширюються на відео-сайти, такі як YouTube, тому їх зображення в посиланні буде звичного розміру. Можливо, Facebook хоче, щоб власники брендових сторінок та рекламодавці завантажували своє відео на Facebook, а не на сторонні відеохостинги.
Новий дизайн демонстрації посилань в стрічці новин буде доступним з сьогоднішнього дня, тому рекламодавцям варто слідкувати за тим, щоб зображення, які містяться на сайтах, мали розмір не менше 154×154 пікселів. Це дозволить демонструвати «збільшене» зображення в посиланнях у стрічках новин користувачів соцмережі.