Всеукраїнська рекламна коаліція підбила проміжний підсумок креативного сезону для digital-агенцій. Це підсумки лише проміжні, оскільки креативний сезон завершується в кінці травня.
Агенція |
Бали |
|
1 |
GRAPE Ukraine |
30 |
2 |
VGNC |
28,4 |
3 |
ISD Group |
24,4 |
4 |
Prodigi |
11,6 |
5 |
UP Digital Bureau |
9,4 |
6 |
Qmedia |
3,4 |
7 |
OMD OM Group Ukraine (Digital Department) |
1,4 |
8 |
Ebola Communications |
1 |
Цього року виконавчою дирекцією ВРК вперше було вирішено підбити підсумки року, в яких враховувалися фестивальні досягнення агенцій в різних конкурсах. При цьому розділення агенцій за спеціалізацією не проводилося.
На думку ВРК, таке дослідження стане показником успішності кожної з агенцій в тому або іншому виді рекламної майстерності. З рейтингу можна дізнатись, які з агенцій набрали найбільше балів на фестивалях за ТБ-ролики, хто – за дизайн, а хто – за рекламні кампанії, і так далі.
Для підведення підсумків було вибрано 9 традиційних фестивальних конкурсів: Film, Print&Outdoor, Radio, Design, Digital, Marketing services, Creative use of Media, PR, Advertising campaign. При складанні списку у ВРК орієнтувалися на Канський фестиваль креативності та КМФР. Період – з 1 січня по 31 грудня 2012 року.
Отже, в категорії Best of Design кращими стали:
Агенція |
Бали |
|
1 |
Graphic design studio by Yurko Gutsulyak |
70,8 |
2 |
Kaffeine Communications |
68,8 |
3 |
Saatchi & Saatchi Ukraine |
51,2 |
4 |
Ogilvy & Mather Ukraine |
17,4 |
5 |
Leo Burnett Ukraine |
15,2 |
6 |
Banda Agency |
14 |
7 |
Headshot |
11,4 |
8-9 |
ARTEMOV ARTEL |
10 |
8-9 |
Arriba! |
10 |
10 |
Scholz & Friends Kyiv |
9,4 |
Повні таблиці зі списком фестивалів, конкурси яких враховувалися при підведенні підсумків року, ви можете знайти на adcoalition.org.ua.