Адміністрація фотосервісу Instagram повідомила про те, що вона відмовляється від введення нових правил роботи ресурсу.
Це пов’язано з протестами користувачів. Нагадаємо, що згідно з новими правилами, сервіс міг використовувати фото, завантажені користувачами, в рекламних цілях без дозволу авторів і без виплати їм будь-якої компенсації.
Ще одна зміна, яка стосується роботи Instagram, полягала в тому, що сервіс міг передавати дані про своїх користувачів соціальній мережі Facebook.
Нові правила роботи Instagram після оприлюднення піддалися різкій критиці. Крім того, багато користувачів заявили про готовність закрити свої екаунти. Керівник проекту Кевін Сістром заявив, що адміністрація ресурсу не змогла «виконати один з головних своїх обов’язків – зрозуміло донести свої наміри». Тому Сістром вибачився перед користувачами Instagram і заявив, що компанія працює над виправленням власної помилки.
Керівництво сервісу вирішило повернути розділ про рекламу в правилах сервісу до колишнього вигляду. При цьому очільник Instagram підкреслив, що сервіс не має наміру продавати фотографії користувачів рекламодавцям.
Проте досі залишається невідомим момент відносно передачі даних користувачів Instagram в соціальну мережу Facebook. Оновлена версія правил роботи Instagram вступить в силу 19 січня 2013 року.