Великі компанії тратять значну кількість часу (і грошей) для свого просування в соціальних мережах.
Звісно, лідером у цьому питанні являється Facebook, в першу чергу, через широку аудиторію користувачів. Однак, у якості платформи соціального маркетингу бренди можуть використовувати й інші сервіси, в тому числі й професійну соціальну мережу LinkedIn.
На брендових сторінках в LinkedIn пошановувачі бізнесу тепер можуть взаємодіяти з компаніями, залишаючи коментарі, «лайки», обмінюватися повідомленнями, так само, як це вони роблять на Facebook.
Аналітична компанія Track Social, яка в режимі реального часу аналізує соціальну активність близько 10 тис брендів, склала список найактивніших компаній і найпопулярніших компаній на LinkedIn на основі кількості «лайків», якими оцінили користувачі публікації на сторінках брендів в цій соцмережі.
Виявилось, що Топ-10 лідерів по «лайкам» в професійному сервісі значно відрізняється від аналогічного рейтингу Facebook. У той час як автомобільні компанії та бренди, типу Red Bull, Coca-Cola і Walmart домінують у симпатіях користувачів Facebook, користувачі LinkedIn надають перевагу консалтинговим компаніям та серйозним B2B-брендам.
Наприклад, компанія IBM ледь помітна «на радарі» Facebook, однак вона посідає друге місце за кількістю «лайків» у професійній соцмережі і отримала 1,8 млн взаємодій з користувачами в минулому році. Компанії Disney і L’Oreal обидві добре себе показали в накопиченні «лайків» і на Facebook, і в LinkedIn.
Кількість взаємодій з брендами на Facebook набагато більша, але це тому, що люди сприймають LinkedIn більш серйозно, і відповідно серйозніше поводяться в цій мережі.
10. Ericsson збирає 31 «лайк» в день.
9. L’Oreal – 33 «лайки» в день.
8. McKinsey & Company – 33 «лайки» в день.
7. Research In Motion (RIM) – 41 «лайк» в день.
6. Oracle – 41 «лайк» в день.
5. Walt Disney Company 42 «лайки» в день.
4. Deloitte – 48 «лайків» в день.
3. Microsoft – 70 «лайків» в день.
2. IBM – 102 «лайки» в день.
1. LinkedIn – 198 «лайків» в день.