Компанія Facebook оголосила про зміни в роботі сервісу пошуку закладів і місць Nearby (Поблизу). Нові функції з’явилися в оновлених мобільних додатках Nearby для iOS і Android пристроїв.
Ці нововведення допоможуть перетворити додаток, який дозволяв відстежувати місцезнаходження друзів, в повноцінний сервіс персональних локальних рекомендацій. Змінений Nearby зможе конкурувати з геолокаційним проектом FourSquare.
Оновлений сервіс Nearby дозволить побачити не тільки ті місця, де вже побували друзі з соціальної мережі, але й досліджувати нові, ґрунтуючись на рекомендаціях інших користувачів Facebook. Для зручності пошуку всі місця діляться на категорії – ресторани, готелі, кафе та інше.
Тепер у користувачів з’явилася можливість зв’язатися з будь-яким з цих закладів безпосередньо за допомогою свого смартфону. Крім того, користувачі можуть оцінювати за п’ятизірковою системою місця, які вони відвідали, ділитися відгуками, порадами та рекомендаціями про них з друзями. Результати пошуку будуть представлені на карті.
Результати пошукової видачі Nearby ґрунтуються, в першу чергу, на рекомендаціях друзів, рейтингах, реєстраціях і «лайках». Щоб спростити користувачам завдання по їх пошуку, власники бізнесу можуть здійснити ряд простих дій, які перетворять Nearby в новий канал залучення клієнтів. Для цього необхідно, по-перше, оновити свою сторінку, додавши в неї всю основну інформацію, включаючи адресу, години роботи, номер телефону і подробиці про бізнес. По-друге, слід оновити категорію, до якої належить бізнес, і переконатися, що вона коректно відображається при відповідних параметрах пошуку. Залишиться тільки подбати про підвищення активності своїх шанувальників, заохочуючи їх «лайки», чекіни, оцінки і рекомендації.
З додатком Nearby в місяць працює близько 250 млн користувачів соціальної мережі, в той час як аудиторія найпопулярнішого геосоціального проекту Foursquare становить 30 млн.