Дослідницька компанія InMind запустила на українському ринку новий моніторинговий продукт – AdvertTrack, який здійснюватиме якісну і кількісну оцінку медійних онлайн кампаній.
Сервіс даватиме можливість в щоденному режимі відстежувати обсяг медійної реклами, яку фактично побачили інтернет-користувачі. Разом з моніторингом продукт дає оцінку охоплення рекламою різних цільових груп і дозволяє порівняти ефективність кампаній брендів.
У основу моніторингу, як стверджують в компанії, закладена юзерцентрична технологія дослідження інтернету. Вона дозволяє відстежувати рекламу на усіх інтернет сайтах, які відвідують українські користувачі, і не вимагає установки самими майданчиками додаткових лічильників.
Більше деталей про продукт в презентації: