Маркетинговий директор Facebook Керолін Еверсон (Carolyn Everson) заявила, що найближчим часом компанія Facebook почне заробляти на сервісі Instagram. Facebook планує перетворити Instagram в джерело доходу.
В компанії вже придумали спосіб монетизації проекту, швидше за все, компанія буде заробляти на рекламі в Instagram.
Нагадаємо, що соціальна мережа Facebook у квітні 2012 року купила фотосервіс Instagram, заплативши за сервіс $1 млрд.
За словами Еверсон, в даний момент Instagram демонструє стійке активне зростання. Багато великих брендів використовують Instagram для взаємодії зі своїми потенційними клієнтами та активними споживачами своєї продукції.
На даний момент в Instagram присутні понад 50% найбільших світових брендів. Протягом осені 2012 року такі бренди як Nike, Gucci, Starbucks і Audi збільшили свої аудиторії на Instagram більш ніж на мільйон нових передплатників кожен. Такі дані були представлені в дослідженні компанії Simply Measured. На даний момент за часткою присутності брендів Instagram з показником в 54% поступається Google Plus (67%) і Pinterest (63%), однак динаміка зростання популярності Instagram серед великих компаній випереджає інші соціальні сервіси. Це дозволяє припустити, що реклама в Instagram буде цікава великим компаніям.