Голосування користувачів з приводу нових правил у Facebook виявилося не репрезентативним через те, що в ньому взяла участь лише дуже невелика кількість користувачів.
Всього в голосуванні взяли участь близько 668 тис користувачів соціальної мережі, при цьому проти змін до правил роботи сервісу виступили 88% користувачів (або близько 589 тис). Загальний обсяг аудиторії Facebook перевищує 1 млрд зареєстрованих користувачів. Таким чином, кількість учасників голосування не перевищила 0,1% аудиторії проекту. Правила організації таких голосувань у Facebook передбачають, що їх результати отримають обов’язкову силу тільки в разі участі в них не менше 30% користувачів соціальної мережі (300 млн).
Це означає, що адміністрація ресурсу зможе вводити нові зміни щодо роботи Facebook і правил використання даних користувача практично безконтрольно, а результати голосування матимуть для адміністрації Facebook лише рекомендаційний характер.
Це голосування стане останнім в історії соціальної мережі – одне з нововведень адміністрації Facebook передбачає скасування голосувань користувачів. Крім того, у змінах правил соціальної мережі йде мова про можливість об’єднання даних користувачів Facebook і сторонніх сервісів, наприклад, фотосервісу Instagram.