Адміністрація соціальної мережі «Однокласники» підготувала наглядний посібник про створення та просування груп.
В «Однокласниках» можна створювати групи як за інтересами, так і з бізнес-метою. Цими групами можуть скористатися компанії, які хочуть спілкуватися зі своїми клієнтами в мережі. Крім того, на сторінці групи компанії можуть розмістити розгорнуту контактну інформацію та посилання на свій сайт.
Для облікового запису групи можна встановити параметри публічності і обрати тему для оформлення сторінки. Соціальна мережа дозволяє адміністратору групи отримати статистику спільноти – дані про кількість користувачів, які приєдналися або вийшли з групи, їхні демографічні характеристики та географію, співвідношення зареєстрованих членів групи та гостей, інформацію по «новачках» та інше.