У рейтингу Міжнародного телекомунікаційного союзу, до якого увійшло понад 160 країн, Україна посідає третє місце з кінця за вартістю домашнього інтернету. У 2011 році доступ до інтернету лише в Індії та Шрі-Ланці був дешевшим, аніж в Україні.
Згідно з даними звіту консалтингової компанії E&C Consulting, лише за останній рік три провайдери України, які контролюють понад третину ринку, збільшили кількість користувачів на 25%, проте їх сумарний дохід зріс всього на 4,2%. Причому зріс тільки за рахунок «Київстару». Компанія «Воля» заробила в третьому кварталі стільки ж, скільки і роком раніше, а дохід «Укртелекому» скоротився.
Причина падіння доходів лежить у зниженні середнього місячного чека на одного абонента, який за рік зменшився на сім гривень у «Київстару» і «Волі», і на 14 – в «Укртелекому». Причому в усіх трьох компаній першої трійки цей показник – істотно нижчий середнього показника по ринку, який становить трохи більше 75 гривень. Акційні тарифи – вимушений захід в боротьбі з дрібними будинковими мережами, які працюють «по сірому». Окрім того, за словами експертів, користувачі, які звикли до акційних цін, не готові платити за інтернет більше по закінченні акцій.