Компанія News Corp більше не буде випускати платну iPad-газету The Daily.
Випуск iPad-газети The Daily почався в лютому 2011 року. У її штаті працює близько 100 журналістів, які прийшли з New Yorker, Forbes та інших провідних видань США. Новий випуск видання з’являвся щоранку. Передплатники газети мали можливість читати свіжий номер газети на своєму iPad.
Коментуючи закриття проекту, представники компанії News Corp повідомили, що редакція газети не змогла залучити достатньо велику аудиторію в короткі терміни.
У перші два місяці після запуску електронного видання, компанія News Corp. витратила на підтримку і просування The Daily близько $10 млн. Тижнева підписка на The Daily в магазині Apple App Store коштувала власнику iPad $0,99, а річна – $39,99.
Незважаючи на те, що компанія припиняє підтримку газети для iPad, сам по собі бренд The Daily буде існувати й далі і буде використовуватися в інших проектах медіахолдингу. Частина журналістів і технологічні активи The Daily перейдуть в таблоїд New York Post.