Не секрет, що друковані видання, в тому числі й «найстабільніші», наприклад, New York Times, продовжують скорочувати свої бюджети і звільняти людей.
Аналітики вважають, що основною тенденцією, яка впливає на скорочення випуску паперових видань, є те, що дохід від цифрових видань, який постійно зростає, не може повністю компенсувати зниження доходу друкованих версій газет.
Наприклад, минулого року на кожен долар, зароблений цифровими версіями, видавці газет втратили $13 з доходів друкованих варіантів. Ця цифра включає всі доходи видання, а не тільки рекламні. Ретроспектива цього співвідношення ще більш гнітюча – протягом останніх 6 років газети втратили $55 «друкованих доходів» за кожен $1, зароблений цифровими виданнями.
Синя лінія на графіку показує динаміку доходів від реклами друкованих газет. Зелена лінія – рекламний дохід цифрових видань.
З поправкою на інфляцію, дохід газет сьогодні досяг рівня 1950-х років.