Як показав аналіз 5,7 млн брендових сторінок в Facebook, проведений сервісом Recommend.ly, більшість компаній не приділяє уваги роботі зі своєю аудиторією і залученню нових клієнтів з використанням соціальних мереж.
Серед різних категорій брендових акаунтів на Facebook найгірший показник активності виявився у сторінок спільнот, з яких 79,3% оновлюється рідше 1 разу на місяць. На другому місці в рейтингу «пасивності» брендових акаунтів займають сторінки компаній, серед яких практично не оновлюються 73,5%.
Загальне число «лайків» сторінок знаменитостей збільшилося з 9,144 тис у березні до 11,713 тис в жовтні цього року, в той час як кількість «лайків» бізнес-сторінок зменшилася майже вдвічі – з 6,407 тис в березні до 3,233 тис в жовтні. З березня по жовтень поточного року сторінки зірок збільшили базу своїх фанатів у середньому з 9,144 тис до 11,713 тис. В цей же час аудиторія Facebook-передплатників брендових еккаунтів скоротилася з 6,407 тис до 3,233 тис осіб.
Крім того, дослідження сервісу Recommend.ly виявило, що 85,3% компаній, у яких є свої сторінки в соціальній мережі, не використовують їх для спілкування зі своїми клієнтами і не реагують на коментарі та зауваження користувачів на своїх сторінках. За даними сервісу, рівень залученості на Facebook Pages, основу якого складають коментарі фанів, а також лайки і «розшарювання», за досліджуваний період упав на 8,5%.
Також значно знизилася активність фанів на сторінках брендів. За період з березня по жовтень 2012 року її рівень впав з 0,74% до 0,38%.
Найпопулярнішим типом контенту для Facebook-фанів є зображення, заявляють в Recommend.ly. Їхня популярність в соціальній мережі набагато вища, ніж у текстових повідомлень і постів в інших форматах.