Нова програма сервісу мікроблогів Twitter припускає, що перші 10 тис компаній малого бізнесу, які вирішили рекламуватися на Twitter, отримають від соцмережі по $100.
Ці кошти будуть використані для створення промо-твітів і промо-акаунтів.
Twitter зробив цю пропозицію в рамках американської ініціативи під назвою “Субота малого бізнесу” (Small Business Saturdays), яка спрямована на заохочення людей здійснювати покупки в невеликих місцевих магазинах. Особливо вітаються покупки, зроблені в суботу в передсвятковий період між днем Подяки і Різдвом.
Представники Twitter пишуть у своєму блозі, що використання промо-твітів дозволить малому бізнесу охопити своїми повідомленнями ширшу аудиторію. Крім того, акаунти, створювані для просування невеликих компаній, можуть прискорити зростання бази потенційних клієнтів з числа Twitter-послідовників.
У лютому цього року Twitter вже запускав подібну програму, пропонуючи по $100 кожної з 10 тис компаній, які вирішили використовувати рекламну платформу Twitter. При цьому сервіс мікроблогів, з одного боку, надає підтримку невеликим компаніям, які отримують можливість провести недорогу маркетингову кампанію, а, з іншого, сервіс розширює власну базу рекламодавців.
Скоріш за все, після безкоштовного тестування рекламних можливостей сервісу малі компанії, які вагалися з вибором рекламного майданчика, з великою ймовірністю зупинять свій вибір на Twitter. І, хоч вони не можуть дозволити собі витрачати на рекламу такі ж суми, що й великі корпорації, вони можуть стати суттєвим джерелом рекламних прибутків компанії.
Оскільки акція Twitter була запущена в партнерстві з American Express, єдина вимога до учасників програми, щоб вони були клієнтами або партнерами цієї фінансової системи.
За перші кілька днів у системі зареєструвалися тисячі об’єктів малого бізнесу. Реєстрація можлива до 14 грудня.