Соціальна мережа Facebook планує відмовитися від практики голосування користувачів за нововведення, у тому числі щодо нових правил використання сервісу і правил приватності.
Компанія планує повідомляти користувачів про зміни в “Положенні про права та обов’язки” і “Політиці використання даних” по електронній пошті. На вивчення і коментування документів користувачам буде надаватися сім днів.
Вперше опитування з приводу зміни політики приватності Facebook провела ще а 2009 році. Тоді аудиторія проекту становила лише 200 млн чоловік. У червні цього року Facebook провела ще одне глобальне голосування серед користувачів соціальної мережі. Таким способом Facebook планувала отримати у користувачів схвалення нових правил приватності, тоді компанія винесла на голосування два документи – “Положення про права та обов’язки” і “Політика використання даних”.
На думку керівництва, тепер такого роду практика прийняття рішень є невиправданою. Це пов’язано, зокрема, з кількістю користувачів, зареєстрованих в Facebook, яка перевищує 1 млрд осіб.
Нова політика набуде чинності з вечора 28 листопада. Відразу після її запуску Facebook планує організувати веб-каст, в якому детально роз’яснити зміни.