Соціальна мережа Facebook хоче об’єднати базу даних своїх користувачів з обліковими даними нещодавно купленого сервісу Instagram
Таким чином Facebook планує покращити обмін інформацією між соціальною мережею та іншими проектами, якими володіє компанія, що, в свою чергу, буде сприяти підвищенню ефективності роботи як самої Facebook, так і різних її сервісів.
Якщо Facebook затвердить ці плани і реалізує об’єднання користувацьких баз, в результаті може бути створено єдиний профайл, дані якого використовуватимуться для авторизації користувачів на різних сервісах, якими володіє Facebook.
По суті, ця ідея не нова. Нагадаємо, що цього року компанія Google оголосила про введення єдиних правил збору та використання персональних даних користувачів своїх основних продуктів. В результаті, тепер користувачі можуть скористатися єдиними даними для входу в свої облікові записи в Gmail, Google+, YouTube та інші сервіси інтернет-гіганта.
Однак, подібні дії Google викликали критику з боку влади Євросоюзу, регуляторних органів, які відповідають за інформаційну безпеку, а також деяких американських правозахисних організацій. Рішення, що припускає використання єдиних облікових даних для різних сервісів, реалізовано та корпорацією Microsoft.