Адміністрація соціальної мережі Facebook розповіла про те, як формується стрічка новин користувача, яку він бачить на головній сторінці соціальної мережі після авторизації.
До недавнього часу концепція формування цієї стрічки була невідомою, що викликало багато нарікань серед користувачів Facebook.
Розкриваючи подробиці формування новинної стрічки в Facebook, співробітники компанії виділили кілька факторів, які впливають на те, чи потрапить той чи інший запис в стрічку соціальної мережі.
На цей фактор впливає, наприклад, те, чи взаємодіяв користувач зі сторінкою автора новини раніше. Якщо користувач відзначав попередні записи цієї людини кнопкою Like, то велика вірогідність того, що він побачить і нові записи від власника цього аккаунта. Причому чим більше відміток Like, тим вища ймовірність відображення записів у стрічці на Facebook.
Також на відображення в стрічці новин користувачів впливає і реакція інших користувачів на це повідомлення. Якщо велика кількість користувачів Facebook ніяк не відреагували на повідомлення, то воно може і не відобразитися в стрічці новин користувача. Крім того, Facebook вміє визначати інтереси користувачів. Наприклад, якщо користувач соціальної мережі частіше позначає кнопкою Like фотографії, то саме фото частіше будуть з’являтися в його новинній стрічці. Водночас повідомлення з великою кількістю скарг і позначок “спам” не будуть відображені в стрічці.