Facebook починає тестувати новий функціонал для онлайн-магазинів, який дасть можливість відслідковувати покупки користувачів, які переходять по рекламних оголошеннях з соціальної мережі.
Для початку роботи рекламодавець повинен буде розмістити код на сторінках свого сайту, на який користувачі переходять в рамках рекламної кампанії на Facebook. Після того, як користувач перейшов на сайт і зробив якусь дію (зареєструвався, здійснив покупку і т.д.) Facebook фіксує це. В разі, якщо рекламодавець скористається типом реклами «Optimized CPM», соцмережа буде показувати рекламу тим людям, які, на її думку, з більшою ймовірністю здійснять очікувану дію.
Рекламодавці будуть отримувати розширену інформацію, але вся вона буде анонімною, – повідомляє Reuters. Відомо буде лише, що, наприклад, 32 людини, що перейшли по вашій рекламі жіночих чобіт, придбали їх, ще 215 – переглянули, але відмовились від покупки. Можливість ідентифікувати людину (прив‘язати покупку до конкретного профілю в соцмережі) буде відсутня.
Маркетологи завдяки новому інструменту матимуть змогу зрозуміти вплив реклами на конкретні покупки. Розуміти, коли і яку рекламу запускати, і навіть елементи ремаркетингу – коли ви можете показувати рекламу в залежності від того, чи взаємодіяла вже людина з вашим брендом на сайті, як реагувала на рекламу.
Як приклад, у Facebook наводять кейс онлайн-рітейлера Fab.com, якому вдалось знизити вартість залучення нового клієнта на 39% після тестування нового інструменту.
Інструмент наразі доступний обмеженій кількості рекламодавців. З цього тижня їх кількість суттєво розширилась. Але коли він стане доступним для всіх – не відомо.