Соціальна мережа ВКонтакте розпочала тестування власної рекламної мережі для сторонніх сайтів. Власники майданчиків зможуть отримувати доходи від показу оголошень ВКонтакте на своїх сторінках.
Рекламний блок складається зі стандартних для ВКонтакте оголошень з платою за кліки, яка, як і винагорода партнерів, визначається через аукціонну систему.
Рекламодавцям будуть надані усі стандартні інструменти ВКонтакте для таргетування аудиторії: за соціально-демографічними характеристиками та інтересами, вказаними в профілях користувачів.
Взаємодія з власниками сайтів в рамках рекламної мережі здійснюватиметься як за допомогою власного партнерського інтерфейсу ВКонтакте, так і через сторонні центри обслуговування партнерів.
Авторизований центр партнерів – Social Tank – вже приймає заявки на участь в тестуванні системи.
На першому етапі рекламні оголошення транслюватимуться тільки відвідувачам, авторизованим в соціальній мережі. Повноцінне відкриття системи для усіх партнерів планується впродовж двох місяців.
Прийом заявок на закрите тестування рекламної системи за адресою welcome.socialtank.ru
«Social Tank» – центр обслуговування партнерів рекламної мережі ВКонтакте, розроблений групою компаній Creara (creara.ru).