• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 6 листопадаа 2012

Популярність соціальних медіа в політичній пропаганді зростає

Tweet
Tweet

Популярність соціальних медіа в політичній пропаганді зростаєЗгідно з даними нового дослідження від Pew Internet & American Life Project, у США все більш активним стає використання соціальних медіа з метою політичної пропаганди та просування громадських акцій.

Згідно з матеріалами дослідження, 60% з 2253 опитаних американців заявили, що вони активно використовують різні соціальні мережі, такі як Facebook і Twitter. З них, 66% за допомогою даних каналів здійснювали яку-небудь політичну або громадську активність.

Також в дослідженні говориться, що 38% респондентів використовують соціальні мережі для вивчення або просування різних матеріалів політичної або соціальної тематики. Так роблять 52% тих, хто підтримує в США демократів, і 42% тих, хто виступає в підтримку республіканців.

Як заявили 35% опитаних, вони використовують соціальні медіа для того, щоб брати участь у попередніх (пробних) голосуваннях і закликати до таких дій інших. Ще 34% респондентів публікують у мережі власні думки та коментарі, які мають відношення до політики. Майже стільки ж (33%) зазвичай цитують у соціальних мережах політичний контент, а 31% використовують соцмережі для того, щоб висловлювати свою громадянську позицію з різних питань. Серед демократів так роблять 36% опитаних, а серед республіканців – 34%.

Читати більше про: Pew Internet, політика, соціальні мережі

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів

    ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів

  • Німеччина хоче штрафувати соцмережі за «пости ненависті»

    Німеччина хоче штрафувати соцмережі за «пости ненависті»

  • Вже за два роки месенджери можуть обійти соцмережі за популярністю

    Вже за два роки месенджери можуть обійти соцмережі за популярністю

  • Антикорупційний форум зібрав за 2 доби в інтернеті понад 1 млн грн пожертв

    Антикорупційний форум зібрав за 2 доби в інтернеті понад 1 млн грн пожертв



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA