Згідно з даними нового дослідження від Pew Internet & American Life Project, у США все більш активним стає використання соціальних медіа з метою політичної пропаганди та просування громадських акцій.
Згідно з матеріалами дослідження, 60% з 2253 опитаних американців заявили, що вони активно використовують різні соціальні мережі, такі як Facebook і Twitter. З них, 66% за допомогою даних каналів здійснювали яку-небудь політичну або громадську активність.
Також в дослідженні говориться, що 38% респондентів використовують соціальні мережі для вивчення або просування різних матеріалів політичної або соціальної тематики. Так роблять 52% тих, хто підтримує в США демократів, і 42% тих, хто виступає в підтримку республіканців.
Як заявили 35% опитаних, вони використовують соціальні медіа для того, щоб брати участь у попередніх (пробних) голосуваннях і закликати до таких дій інших. Ще 34% респондентів публікують у мережі власні думки та коментарі, які мають відношення до політики. Майже стільки ж (33%) зазвичай цитують у соціальних мережах політичний контент, а 31% використовують соцмережі для того, щоб висловлювати свою громадянську позицію з різних питань. Серед демократів так роблять 36% опитаних, а серед республіканців – 34%.