Аудиторія найбільшої в світі професійної соціальної мережі LinkedIn наближається до позначки в 200 млн зареєстрованих користувачів.
Нещодавно представники LinkedIn повідомили про те, що на даний час на сайті уже зареєстровано 187 млн чоловік. Це означає, що аудиторія даного сервісу росте нарівні 10-15 млн зареєстрованих користувачів щокварталу. У травні поточного року соціальна мережа повідомляла про аудиторію у розмірі 161 млн, а в серпні – 175 млн.
Для порівняння, найпопулярніша соціальна мережа у світі Facebook нещодавно подолала позначку в 1 млрд активних користувачів, тоді як аудиторія сервісу мікробогов Twitter складає близько 500 млн осіб по всьому світу.
Останні показники числа зареєстрованих користувачів LinkedIn були опубліковані у фінансовому звіті компанії за третій квартал поточного року. Результати, опубліковані у цьому звіті LinkedIn перевищили очікування аналітиків.