Розробники Instagram, самого популярного додатку для обміну фотографіями в соціальній мережі Facebook, повідомили про те, що користувачі цього сервісу завантажили вже сотні тисяч фотографій, пов’язаних з ураганом Сенді, який вирує на території США.
Тема урагану Сенді повинна стати однією з найбільш популярних в соціальних ЗМІ в поточному році. Потенційно вона може залучити навіть більше трафіку, ніж попередні найпопулярніші серед користувачів соціальних медіа теми, такі як «Арабська весна» або Олімпіада в Лондоні.
Тема природного катаклізму в США крім Instagram також надзвичайно популярна і в інших соціальних сервісах, включаючи Twitter, Facebook і т.д.
Нещодавно окрему сторінку з картою областей, які зазнали удару стихії, запустила і компанія Google. Новий сервіс інтернет-гіганта пропонує відвідувачам відеоролики з YouTube і інший контент, однак не індексує фотографії користувачів Instagram.