Усе більше брендів використовують Pinterest для реклами своїх товарів та послуг, проте чи можна завдяки Pinterest продати більше, ніж через Facebook?
Нещодавне дослідження, проведене BizRate Insights серед понад 7 тисяч онлайн-покупців, виявило, що Pinterest мотивує робити більше покупок, ніж Facebook.
Понад 70% користувачів Pinterest кажуть, що вони звертаються до цієї соціальної мережі задля натхнення для шопінгу та щоб орієнтуватись в останніх тенденціях. 66% регулярно підписуються на роздрібних торговців та перепощують розміщені ними зображення. У Facebook ситуація кардинально відрізняється – лише 17% користувачів соцмережі кажуть, що використовують цю соцмережу для натхнення для покупок.
Загалом 55% користувачів Pinterest та 48% – Facebook спілкуються з рітейлерами чи брендами у відповідних соцмережах. Проте їх активність на цих двох платформах суттєво відрізняється. Користувачі Pinterest частіше додають чи поширюють інформацію, пов’язану з брендами та роздрібними продавцями. Натомысть користувачі Facebook віддають перевагу взаємодії здебільшого із рекламними акціями.
Проте Facebook, із більш ніж мільярдом користувачів, залишається найбільшою платформою, з якою Pinterest поки що навряд чи може повноцінно конкурувати.