• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 26 Жовтня 2012

Мобільна реклама дозволила Facebook знизити вартість кліків

Tweet
Tweet

Мобільна реклама дозволила Facebook знизити вартість кліківАналітична компанія TBG Digital в своєму черговому квартальному звіті під назвою “Global Facebook Advertising Report” повідомила, що вартість кліків для рекламодавців в Facebook знизилася до рівня, який не спостерігався з 2010 року.

Так, вартість кліка в Facebook в США в цьому кварталі знизилася на 40% завдяки високому рівню переходів по посиланнях в рекламних оголошеннях, які розміщені в новинних стрічках.
Основним драйвером зростання кількості переходів у США стала мобільна реклама, яка за показником CTR (click-through rates) оцінюється в 23 рази вище, ніж настільна версія Facebook. Загальне зростання переходів по рекламних посиланнях призвело до того, що в середньому по всій рекламній мережі Facebook CTR, якщо вірити даним TBG, в третьому кварталі досяг рівня 81% (у порівнянні з лише 11% в минулому кварталі). Найбільше зростання цього показника спостерігалося в США, де він склав 99%.

Компанія Facebook продовжує експериментувати з новими рекламними форматами, змінюючи розміри і дизайн рекламних оголошень в новинній стрічці, тим самим зберігаючи високий рейтинг переходів по посиланнях. Безсумнівно, нововведення привертають увагу користувачів, однак, сказати, наскільки довго вони будуть ефективними, дуже складно.

Якщо оцінювати ефективність нововведень по зростанню показника CTR або зниженню ціни за клік, то він відрізняється від країни до країни. Так, у третьому кварталі вартість за клік в Канаді знизилася на 27%, а у Великобританії – всього на 2%. А є країни, наприклад, Франція і Німеччина, де вартість кліка за досліджуваний період навіть збільшилася (на 19% і 15% відповідно). Однією з причин такої ситуації в компанії TBG називають те, що в цих країнах рекламодавці воліють перенаправляти користувачів зі сторінок в Facebook на власні сайти компаній, що обмежує поширення рекламних оголошень по новинній стрічці і перешкоджає зростанню залучення користувачів.

Читати більше про: Facebook, інтернет реклама, соціальна мережа

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA