Аналітична компанія TBG Digital в своєму черговому квартальному звіті під назвою “Global Facebook Advertising Report” повідомила, що вартість кліків для рекламодавців в Facebook знизилася до рівня, який не спостерігався з 2010 року.
Так, вартість кліка в Facebook в США в цьому кварталі знизилася на 40% завдяки високому рівню переходів по посиланнях в рекламних оголошеннях, які розміщені в новинних стрічках.
Основним драйвером зростання кількості переходів у США стала мобільна реклама, яка за показником CTR (click-through rates) оцінюється в 23 рази вище, ніж настільна версія Facebook. Загальне зростання переходів по рекламних посиланнях призвело до того, що в середньому по всій рекламній мережі Facebook CTR, якщо вірити даним TBG, в третьому кварталі досяг рівня 81% (у порівнянні з лише 11% в минулому кварталі). Найбільше зростання цього показника спостерігалося в США, де він склав 99%.
Компанія Facebook продовжує експериментувати з новими рекламними форматами, змінюючи розміри і дизайн рекламних оголошень в новинній стрічці, тим самим зберігаючи високий рейтинг переходів по посиланнях. Безсумнівно, нововведення привертають увагу користувачів, однак, сказати, наскільки довго вони будуть ефективними, дуже складно.
Якщо оцінювати ефективність нововведень по зростанню показника CTR або зниженню ціни за клік, то він відрізняється від країни до країни. Так, у третьому кварталі вартість за клік в Канаді знизилася на 27%, а у Великобританії – всього на 2%. А є країни, наприклад, Франція і Німеччина, де вартість кліка за досліджуваний період навіть збільшилася (на 19% і 15% відповідно). Однією з причин такої ситуації в компанії TBG називають те, що в цих країнах рекламодавці воліють перенаправляти користувачів зі сторінок в Facebook на власні сайти компаній, що обмежує поширення рекламних оголошень по новинній стрічці і перешкоджає зростанню залучення користувачів.