Лондонська служба таксі Addison Lee повідомляє, що виручка від замовлень з використанням iPhone-додатку в 2012 році, за прогнозами компанії, складе 50 млн фунтів стерлінгів ($80 млн).
Це яскраве свідчення того, як змінюється таксомоторний бізнес в британській столиці, і того факту, що мобільні додатки стають звичним інструментом для виклику таксі, планування поїздки, і поступово витісняють з ужитку користувачів такі способи як замовлення телефоном або “підняттям руки” від бордюру.
У минулому році виручка компанії Addison Lee, забезпечена замовленням машин за допомогою iPhone, склала 23 млн фунтів стерлінгів. В даний час на цей канал припадає 25% всіх замовлень компанії. У компанії стверджують, що протягом тижня відбувається близько 45 тис замовлень таксі за допомогою безкоштовного додатку, який було завантажено більше 350 тис разів.
Після успіху програми для iPhone компанія розробила додатки для інших мобільних платформ, у тому числі для Android, Blackberry, Nokia і Windows Phone, і в даний час працює над впровадженням технології NFC, яка дозволяє здійснювати оплату поїздки за допомогою смартфону.
Компанія Addison Lee є одним з найбільших операторів таксі в Європі. Поряд зі звичайними автомобілями таксі, компанія надає послуги VIP шоферів, здійснює міжнародні рейси. Фірма була заснована в 1975 році в Баттерсі і має в своєму розпорядженні парк з 3,5 тис автомобілів.