Компанія Facebook опублікувала квартальні результати, які виявилися трохи вище від очікувань фахівців.
У третьому кварталі, говориться в доповіді компанії, 14% її прибутків склали доходи від мобільної реклами.
Скоригований прибуток Facebook на акцію склав $0,12. Виручка виросла більш ніж на 32% у порівнянні з аналогічним кварталом минулого року і досягла $1,26 млрд. Обидва ці показники трохи перевищили очікування експертів з Уолл-Стріт. Збитки компанії у третьому кварталі досягли $59 млн або $0,02 на акцію, у порівнянні з прибутком $227 млн або $0,1 на акцію в минулому році.
Надходження від реклами в третьому кварталі досягли $1,09 млрд і склали 86% від загального обсягу продажів.
Згідно з інформацією, представленою в доповіді, станом на 30 вересня 2012 щомісячна мобільна аудиторія активних користувачів досягла 604 млн, що на 61% вище в порівнянні з минулим роком. Загальний обсяг активної аудиторії сервісу склав 1,01 млрд осіб, що на 26% більше, ніж у минулому році.
В середньому у вересні 2012 року щодня послугами сервісу активно користувалися 584 млн чоловік, що на 28% більше торішніх результатів.