Професійна соціальна мережа LinkedIn запустила новий дизайн сторінок для всіх своїх рекламодавців.
До цього компанія тестувала нову функцію в режимі бета-версії для обмеженої групи клієнтів.
У новій версії сторінки в її верхній частині публікуються “рекомендовані оновлення”, які зберігаються в топі стрічки новин протягом 48 годин.
По суті, введення нової послуги – це випад у бік Facebook, яка за подібні послуги знімає з клієнтів плату. Крім того, нещодавно “оптимізований” алгоритм показу безкоштовних публікацій рекламодавця на своїй сторінці в соціальній мережі призвів до скорочення кількості користувачів, які можуть їх побачити. Багато клієнтів-рекламодавці вже висловили своє розчарування подібними новаторськими рішеннями Facebook.
Таким чином, тепер LinkedIn пропонує своїм клієнтам безкоштовно те, за що Facebook вимагає гроші.
Також в новий дизайн сторінок компаній додані великі фотографії у верхній частині сторінки, які нагадують новий формат Timeline в Facebook.
Звичайно, рекламодавці використовують LinkedIn для інших цілей, ніж Facebook. Тим не менш, різні підходи у наданні окремих послуг роблять професійну мережу більш привабливою для рекламодавців, які бажають забезпечити безкоштовну взаємодію зі своєю цільовою аудиторією в своїй екосистемі.