• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 10 Жовтня 2012

LinkedIn безкоштовно пропонує рекламні можливості

Tweet
Tweet

LinkedIn безкоштовно пропонує рекламні можливостіПрофесійна соціальна мережа LinkedIn запустила новий дизайн сторінок для всіх своїх рекламодавців.

До цього компанія тестувала нову функцію в режимі бета-версії для обмеженої групи клієнтів.

У новій версії сторінки в її верхній частині публікуються “рекомендовані оновлення”, які зберігаються в топі стрічки новин протягом 48 годин.

По суті, введення нової послуги – це випад у бік Facebook, яка за подібні послуги знімає з клієнтів плату. Крім того, нещодавно “оптимізований” алгоритм показу безкоштовних публікацій рекламодавця на своїй сторінці в соціальній мережі призвів до скорочення кількості користувачів, які можуть їх побачити. Багато клієнтів-рекламодавці вже висловили своє розчарування подібними новаторськими рішеннями Facebook.

Таким чином, тепер LinkedIn пропонує своїм клієнтам безкоштовно те, за що Facebook вимагає гроші.

Також в новий дизайн сторінок компаній додані великі фотографії у верхній частині сторінки, які нагадують новий формат Timeline в Facebook.

Звичайно, рекламодавці використовують LinkedIn для інших цілей, ніж Facebook. Тим не менш, різні підходи у наданні окремих послуг роблять професійну мережу більш привабливою для рекламодавців, які бажають забезпечити безкоштовну взаємодію зі своєю цільовою аудиторією в своїй екосистемі.

Читати більше про: Linkedin

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • У Facebook та LinkedIn через фото поширюється новий вірус

    У Facebook та LinkedIn через фото поширюється новий вірус

  • Завдяки Microsoft користувачі  LinkedIn стали найдорожчими в світі

    Завдяки Microsoft користувачі LinkedIn стали найдорожчими в світі

  • Microsoft купує соціальну мережу LinkedIn за $26 млрд

    Microsoft купує соціальну мережу LinkedIn за $26 млрд

  • Facebook тестує «професійні навички» у профілях користувачів як у LinkedIn

    Facebook тестує «професійні навички» у профілях користувачів як у LinkedIn



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA