Соціальна мережа Facebook почала тестування двох кнопок – Want («Хочу») і Collect («Зібрати»).
Кнопка Want («Хочу») дозволить публікувати на своїй сторінці інформацію про те, які товари користувачів хотіли б отримати або купити. При цьому записи про тих чи інших товарах будуть розміщені в спеціальному розділі Wishlist в «Хроніці» користувача.
Кнопка Collect («Зібрати») дозволить зібрати товари в спеціальний розділ Products («Продукти»), доступний тільки для друзів власника екаунта. Ці дві кнопки складуть нову функцію Collections («Колекції»). «Колекції» – це добірки фотографій продуктів, які компанії публікують на своїх брендових сторінках на Facebook. Ці фотографії потрапляють в стрічку новин користувача, який підписався на сторінку.
На даний момент функція Collections доступна тільки в тестовому режимі для обмеженого числа компаній, що займаються продажами через Facebook.
Обидві кнопки будуть розміщуватися на фотографіях продуктів деяких компаній – в даний момент на знімках компаній, що беруть участь у тестуванні. Ці кнопки будуть супроводжувати фотографії поряд з традиційними «Мені подобається» (Like), «Коментувати» (Comment) і «Поділитися» (Share). Однак нові кнопки поки не будуть доступні для розміщення на сторонніх сайтах.
Нова функція дозволить рекламодавцям відстежувати споживчі смаки. Окрім того, функція “Колекції” буде доступна тільки передплатникам відповідної брендової сторінки, тому в майбутньому, коли функція стане доступна для всіх компаній, їм доведеться активніше купувати рекламу на Facebook для збільшення аудиторій своїх сторінок.
Нові кнопки можуть означати спробу Facebook диверсифікувати джерела доходу і менше залежати від реклами – цей вид доходу складає більше 80% від загальних доходів соціальної мережі.
Комерціалізація аудиторії соціальної мережі демонструється адміністрацією Facebook не вперше. Нагадаємо, що кілька тижнів тому Facebook запустила функцію реальних подарунків своїм друзям Facebook Gifts, які можна вибрати в каталозі магазинів-партнерів.