Тепер ви можете таргетувати рекламу у Facebook також і за номерами телефонів, електронними адресами та Facebook user ID за допомогою сервісу «Custom Audiences».
Цей інструмент допоможе маркетологам таргетувати Facebook-рекламу для своєї уже існуючої офлайнової аудиторії. Наприклад, банк, готель, піцерія (у якій клієнти заповнюють анкети для отримання знижок) можуть мати електронні адреси своїх клієнтів, а також номери їхніх телефонів.
Ви можете створити свої користувацькі аудиторії за допомогою power editor або іншого рекламного клієнта, який використовує Facebook Ads API. У вбудованій рекламній панелі ця опція недоступна. Щоб створити власну користувацьку аудиторію, вам потрібно завантажити список електронних адрес (чи номерів телефонів або Facebook user ID) у power editor (або іншому клієнті):
Facebook співставить завантажені вами дані з даними користувачів соціальної мережі та створить вашу користувацьку аудиторію, до якої увійдуть усі користувачі, дані яких співпали. Ви можете створити безліч таких користувацьких аудиторій. У подальшому ви зможете додавати чи видаляти користувачів із будь-якої зі своїх користувацьких аудиторій.
Facebook обіцяє співставляти завантажені вами дані з даними користувачів у зашифрованому вигляді. Facebook стверджує, що не матиме доступу до цих даних і, відповідно, не буде використовувати їх для якихось власних цілей. Разом з тим, ви також маєте підтвердити, що маєте право використовуваати ці дані перед тим, як розпочати роботу з користувацькими аудиторіями.
За допомогою такого таргетування, наприклад, можна через рекламу запропонувати купити нову машину клієнтові, який купив її у вас п’ять років назад. Банк може таргетувати різну рекламу для клієнтів з різними статками. Facebook-розробник може таргетувати рекламу, наприклад, лише для користувачів його додатку.