• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 5 Жовтня 2012

Реклама з оплатою за клік не є ефективною

Tweet
Tweet

Реклама з оплатою за клік не є ефективноюВ Facebook застерігають про те, що кількість кліків по рекламним оголошенням не є важливою

За словами представника найбільшої соціальної мережі, кількість переходів по посиланнях не представляє для великих брендів тієї цінності, як вважалося раніше. Більш значущими для оцінки успішності рекламних кампаній є реальні продажі, які показник числа кліків якраз не відображає.

У результаті нового дослідження компанії, проведеного Facebook у партнерстві з аналітичною компанією Datalogix, фахівці встановили, що лише менше 1% всіх покупок були в тій чи іншій мірі пов’язані з рекламою на Facebook. Тобто менше 1% реальних покупців прийшли на сайт завдяки переходам по рекламних посиланнях.

У дослідженні відзначається, що реклама, спрямована на збір кліків, має сенс для компаній певної спрямованості, таких, наприклад, як інтернет-магазини, де головним завданням є досягнення швидких продажів за допомогою переходів по посиланнях. Для великих брендів ця стратегія не працює. Для них важлива не кількість кліків, а точність настройки кожної рекламної кампанії, в тому числі те, скільки разів необхідно показати те або інше оголошення конкретному користувачеві.

У той час, коли багато представників малого та середнього бізнесу задоволені результатами своїх маркетингових зусиль на Facebook, великі компанії і бренди все частіше не особливо задоволені доцільністю вкладення коштів в рекламні проекти у соціальній мережі.

Реально оцінюючи різні потреби бізнесу в соціальній рекламі, Facebook, зі свого боку готовий надати великим брендам інший підхід до використання можливостей соціального сервісу. Найбільш ефективною методикою просування в соціальній мережі для великих брендів є ретельно підібрана частота показів рекламних оголошень, яка залежить від багатьох факторів, включаючи характер товару або послуги, і гарантоване найповніше охоплення цільової аудиторії.

Компанія Facebook обіцяє забезпечити своїх клієнтів аналітичною інформацією, яка дозволить визначити оптимальну частоту показів для кожної конкретної рекламної кампанії, що дозволить рекламодавцям збільшити на 40% повернення коштів (показник ROI), вкладених в рекламу в соціальній мережі.

Фахівці вважають, що оптимальний охват цільової аудиторії зможе підвищити ефективність реклами на 88%. Проте в даний час багато рекламних кампаній великих брендів не досягають навіть половини своєї цільової аудиторії.

Facebook останнім часом докладає всіх зусиль, щоб переконати рекламодавців (та й своїх акціонерів) у своїй ефективності і перспективності з точки зору прибутку. У тому числі, компанія проводить роз’яснювальну роботу серед рекламодавців, радячи їм як уникнути помилок у маркетингу з використанням соцмережі, а також запускаючи цілий ряд нових рекламних функцій і сервісів, серед яких пошукова та мобільна реклама.

Watch live streaming video from fbmarketingtalks at livestream.com
Читати більше про: Facebook

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA