В блозі компанії Twitter нещодавно з’явилися поради щодо того, як краще використовувати сервіс мікроблогів у журналістській діяльності
Ось декілька практичних порад для журналістів і редакцій, які можуть допомогти збільшити аудиторію послідовників і рівень їх взаємодії з виданням через Twitter.
Аналітики сервісу дослідили тисячі твітів з більш ніж 150 сторінок новинних брендів і окремих журналістів по всьому світу. Вивчення повідомлень здійснювалося за чотирма критеріями: ритмічність твітів, використання хештегів для зв’язку, використання посилань на власні джерела і обмін контентом.
1. Регулярні твіти, які відповідають вашому житті
Одним з кращих способів збільшити Twitter-взаємодію є регулярна публікація повідомлень на теми, які висвітлює ваше видання. Дослідження фахівців Twitter показує, що для користувачів, які розміщують концентровану кількість твітів в короткий проміжок часу, зростання кількості послідовників зазвичай відбувається в півтора рази вище, аніж в середньому для решти користувачів сервісу. Живі трансляції або публікація оновлень про події в режимі реального часу є одним із способів збільшення числа послідовників і підвищення їхньої взаємодії.
Під час торнадо в минулому році користувач @TuscaloosaNews публікував повідомлення в середньому щохвилини, додаючи в них посилання на необхідні в надзвичайній ситуації ресурси. За таку самовідданість у висвітленні стихійного лиха редакція видання була удостоєна Пулітцерівської премії в номінації «Breaking News» – Термінові новини.
Коли кримінальний репортер Сара Ганіма (@SGanim) з видання Pennsylvania Patriot-News в Twitter транслювала із залу суду процес над Джері Сандускі (Jerry Sandusky), її акаунт у Twitter отримав 2 тис нових послідовників. Twitter-користувачі, які продовжують публікувати «живі» новини, що мають відношення до тематики їх видання, в більшості випадків спостерігають стійке зростання кількості нових послідовників.
2. Використання хештегів для контексту
Твіти з хештегами можуть збільшити зацікавленість мікроблогом майже на 100% (або в два рази) для окремих користувачів і на 50% (в 1,5 рази) для новинних брендів. Журналісти та видавці використовують хештеги для організації обговорення, забезпечення зворотного зв’язку, а також для взаємодії з користувачами Twitter в ході обговорення певної теми.
Наприклад, видання Fox News (@FoxNews) використовує хештеги, щоб залучити користувачів до обговорення в Twitter персоналій, місць, речей або подій.
Видання @CBSChicago використовує хештеги в групі твітів, які утворюють діалоги, створені задля обговорення певних тем. Наприклад, хештег #DrewPeterson був включений в твіти для виділення повідомлень, пов’язаних з місцевим судом. Включення хештегів у твіти робить їх більш помітними, а з часом дозволяє отримати більше послідовників на Twitter.
3. @Цитуйте ваші джерела
Коли повідомлення стосуються користувачів Twitter (індивідуальних або брендів), включайте їх Twitter-імена, помічені символом @, за яким слідує ім’я користувача. Бренди, які рідше використовують URL-адреси, а частіше Twitter-імена із символом @, збільшують свою аудиторію послідовників на 17% більше, ніж в середньому. Це говорить про те, що необхідно використовувати в твітах не тільки посилання на ваші пости на сайтах видання або в блогах. Публікуйте твіти, які включають URL-адреси, Twitter-імена, а також твіти, які взагалі не мають жодних посилань.
4. Поділіться тим, що ви читаєте
Сторінки новинних ресурсів отримують на 100% більше (у два рази) уваги від твітів, в які включена адреса веб-сторінки. Для збільшення аудиторії до свого аккаунту на Twitter будьте різноманітні: діліться посиланнями та URL-адресами на різну тематику, не лише опублікованими на сайті вашого видання.
Використовуйте кнопку Retweet в якості інструменту розповсюдження контенту для своїх послідовників. Як показало дослідження, у користувачів, які публікують ретвіти частіше, зростання кількості аудиторії відбувається набагато активніше, ніж у тих, хто нехтує цим інструментом.
Отримати додаткові поради щодо використання Twitter можна на сайті TwitterForNews або в Twitter-акаунті TwitterForNews.