Дослідження comScore показало, що американські власники смартфонів активніше використовують Instagram, ніж Twitter
За даними аналітичної компанії comScore, в серпні 2012 року американські користувачі провели більше часу на сторінках фотосервісу Instagram, аніж на сторінках Twitter.
В серпні 2012 року на сервіс Instagram через мобільні пристрої щодня заходило в середньому 7,3 млн користувачів. Аудиторія мобільних сервісів і мобільних додатків Twitter в цей же період склала менш як 6,9 млн осіб.
Сумарна аудиторія Instagram в серпні 2012 року склала 22 млн осіб, а сумарна аудиторія Twitter – 29 млн користувачів.
Крім того, автори дослідження відзначають, що Instagram обігнав сервіс Twitter по тривалості часу, проведеного на сторінках сайту. В середньому, кожен користувач провів на сторінках Instagram в серпні 2012 року 257 хвилин, а в Twitter за цей же час користувачі провели 169,9 хвилин.