Адміністратори українських сторінок у Facebook тепер можуть створювати Offers (офери) – знижки чи пропозиції, які можуть отримати прихильники сторінки та їх друзі.
Безкоштовно ви зможете створити лише один офер, далі оплата буде здійснюватись у відповідності до опції Promote Your Page Posts.
Facebook запрошує адміністраторів українських сторінок створювати офери, ви можете побачити відповідне сповіщення на своїй сторінці:
Клікнувши на «дізнатися більше», ви можете побачити короткі пояснення щодо Facebook Offers:
Щоб створити офер, вам потрібно клікнути у блоці додавання публікації на «Offer, Event +»:
Далі вам потрібно обрати чи ваш офер стосується лише офлайну, онлайну та офлайну чи лише онлайну (наприклад, філіжанка кави у подарунок – офлайновий офер, отримати щось на сайті кав’ярні – онлайновий):
Для онлайнового оферу вам потрібно ввести адресу сторінки, де цей офер можна буде отримати та (необов’язково) код, який потрібно буде ввести для того, щоб скористатися вашою пропозицією:
Далі вам потрібно обрати зображення для оферу, написати у чому він полягає, обрати кількість таких пропозицій, термін дії оферу, а також вказати додаткові умови:
Ви матимете змогу переглянути як виглядає ваш офер:
Далі вам потрібно буде встановити обов’язковий бюджет залежно від потенційної кількості людей, які побачать ваш офер. Це є, по суті, використання опції Promote Your Page Posts – але в обов’язковому порядку для такого типу публікацій. Якщо ви захочете встановити рекламний бюджет не одразу, а потім, за допомогою рекламної панелі – ваш офер буде опублікований лише тоді, коли ви почнете його просувати:
Потім ви зможете відслідковувати скільки людей побачили ваш офер за рахунок обов’язкового платного просування і яку частину бюджету вже використано:
Коли ви клікнете «Get Offer», ви побачите подробиці пропозиції та зможете поділитися фактом отримання оферу зі своїми друзями. Крім того, ви отримаєте цей офер собі на електронну пошту: