• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 20 Вересня 2012

Twitter збільшує свою частку у рекламних доходах соцмереж

Tweet
Tweet

Twitter збільшує свою частку у рекламних доходах соцмережДоходи від реклами в Twitter продовжують зростати з помітною швидкістю, свідчать дані eMarketer. Тільки в цьому році очікуваний приріст складе 106,7%.

Після 200%-го зростання, яке спостерігалось в 2011 році, показник в 106% є не дуже вражаючим. Проте, згідно з даними eMarketer, до 2014 року зростання рекламних доходів сервісу мікроблогів буде утримуватися в межах двозначних цифр, досягнувши до 2014 року показника в $807,5 млн.

При цьому буде рости частка доходів від реклами в загальних доходах компанії Twitter

Twitter збільшує свою частку у рекламних доходах соцмереж

Так найближчим часом Twitter буде продавати більше реклами за межами США, відповідно, частка США в загальних доходах від реклами сервісу буде знижуватися, з 96% в минулому році до 90% у цьому і до 79% в 2014 році.

Доходи від реклами в США, за прогнозами, збільшаться з $259 млн у цьому році до $638 млн в 2014 році, при цьому частка Twitter в загальних рекламних доходах усіх соціальних мереж буде продовжувати рости.

У минулому році, за оцінкою eMarketer, частка Twitter становила 5,5% в цих доходах, що вже продемонструвало зростання з мізерних 2,3% в 2010 році. Однак, до 2014 року 12,7% від усіх рекламних доходів соціальних мереж в країні будуть належати Twitter.

Читати більше про: Twitter, інтернет реклама

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA