Доходи від реклами в Twitter продовжують зростати з помітною швидкістю, свідчать дані eMarketer. Тільки в цьому році очікуваний приріст складе 106,7%.
Після 200%-го зростання, яке спостерігалось в 2011 році, показник в 106% є не дуже вражаючим. Проте, згідно з даними eMarketer, до 2014 року зростання рекламних доходів сервісу мікроблогів буде утримуватися в межах двозначних цифр, досягнувши до 2014 року показника в $807,5 млн.
При цьому буде рости частка доходів від реклами в загальних доходах компанії Twitter
Так найближчим часом Twitter буде продавати більше реклами за межами США, відповідно, частка США в загальних доходах від реклами сервісу буде знижуватися, з 96% в минулому році до 90% у цьому і до 79% в 2014 році.
Доходи від реклами в США, за прогнозами, збільшаться з $259 млн у цьому році до $638 млн в 2014 році, при цьому частка Twitter в загальних рекламних доходах усіх соціальних мереж буде продовжувати рости.
У минулому році, за оцінкою eMarketer, частка Twitter становила 5,5% в цих доходах, що вже продемонструвало зростання з мізерних 2,3% в 2010 році. Однак, до 2014 року 12,7% від усіх рекламних доходів соціальних мереж в країні будуть належати Twitter.