Соціальна мережа Facebook запускає новий сервіс таргетованої реклами, який транслюватиме банерну рекламу в додатках сторонніх розробників, використовуючи дані користувача. Поки що реклама буде працювати в режимі бета-тестування.
Facebook почав тестування власної мобільної рекламної мережі. Рекламодавцям надається можливість отримати доступ до цільової аудиторії, демонструючи рекламу на основі даних користувачів. Реклама буде з’являтися навіть тоді, коли користувачі знаходяться на інших мобільних сайтах або використовують програми сторонніх розробників. У Facebook стверджують, що, як і у випадку використання Zynga.com в якості майданчика для розміщення оголошень, метою нового сервісу є демонстрація Facebook-користувачам більш релевантних оголошень навіть за межами соціальної мережі.
Рекламні банери “від Facebook”, підібрані відповідно вмісту профайла і поведінки користувача в соціальній мережі, будуть демонструватися в iOS і Android-додатках, які не мають відношення до Facebook, а також при перегляді мобільних веб-сайтів, де передбачена аутентифікація по обліковому запису в Facebook.
Реклама базується на таких даних користувача як інформація про вік, стать, місце проживання, “лайки”, друзів, які вже використовували додатки рекламодавця або інші варіанти таргетованої реклами на Facebook.
Передбачається, що мобільна рекламна платформа Facebook буде діяти за принципом обміну оголошеннями, так само, як працюють платформи Mobclix або Nexage, які є майданчиками для розміщення замовлень рекламних мереж AdMob, ОВР або окремих видавців.
У Facebook підкреслюють, що ці рекламні оголошення не будуть “соціальними”, це означає, що платформа не передбачає відображення імен або зображень друзів, які вже взаємодіяли з рекламодавцем раніше.