• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 19 Вересня 2012

Експерти прогнозують зростання числа підроблених відгуків і проплачених твітів

Tweet
Tweet

Експерти прогнозують зростання числа підроблених відгуків і проплачених твітівНа думку аналітиків дослідницької компанії Gartner, в інтернеті буде рости число фальшивих відгуків, фейкових послідовників і проплачених твітів

Підроблені послідовники, підроблені «лайки» і підроблені відгуки є чи не найгіршими проявами популярності соціальних мереж. Нове дослідження Gartner свідчить про те, що ситуація тільки погіршуватиметься – проплачена соціальна взаємодія стає все більш усталеною прикметою галузі. Аналітики пророкують, що до 2014 року близько 10% -15% всіх соціальних відгуків в соціальних сервісах, й інших видів соціальної взаємодії будуть підробленими. У той же час, сьогодні проплаченими є 1% -4% соціальних взаємодій.

Яскравим прикладом використання проплачених підроблених фанатів є кандидат в президенти США Мітт Ромні (Mitt Romney), який на початку цього року був викритий в залученні тисяч підроблених послідовників у Twitter.

На цьому ринку з’являються цілі компанії, які просувають ідею оплати за твіти. Наприклад, компанія PaidPerTweet використовує не тільки пряму грошову винагороду за «лайки» і «твіти», але й різні дисконтні купони. Ці компанії платять за найрізноманітніший «товар» – від твітів, «лайків» і «обмінів» на Facebook, до позначень відеороликів YouTube «улюбленими», щоб підняти їх рейтинг в чартах.

Це призводить до того, що споживачі перестають вірити різним оцінкам і рейтингам, створеним на основі аналізу взаємодії в соціальних мережах.

Gartner прогнозує, що протягом найближчих двох років, принаймні, дві компанії зі списку Fortune 500 опиняться під слідством Федеральної комісії з торгівлі США (FTC) за підроблені рейтинги та огляди. У 2009 році FTC заявила, що «позитивні відгуки, розміщені без повного розкриття компенсації (якщо така мала місце), можуть бути розцінені як неправдива реклама, або як такі, що вводять покупця в оману».

Незважаючи на зусилля FTC по встановленню правил, дуже важливо, щоб до цього питання долучилися й самі сервіси – Twitter, Facebook та багато інших. Ці компанії також хочуть заробляти гроші на рекламі, а куплена соціальна активність може поставити під загрозу всю бізнес-модель соціальних мереж. Тим більше, як зазначає Gartner, суспільну довіру до соціальних медіа вже сильно підірвано. Користувачі стають все більш обережними і обмежують своє спілкування лише з «перевіреними» контактами і брендами, що навряд чи обнадіює тих, хто хоче насправді використовувати соціальні мережі «за правилами» і розкрутити свій бренд наполегливою працею SMM-маркетологів.

Читати більше про: Gartner, Twitter, соціальні медіа

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA