• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 17 Вересня 2012

Невеликі новинарні сайти використовують для виживання Facebook

Tweet
Tweet

Невеликі новинарні сайти використовують для виживання FacebookДруковані засоби масової інформації завдяки інтернету стають «вимираючим» видом. Однак завдяки Facebook та іншим соціальним сервісам, невеликі новинарні сайти отримують шанс на виживання.

Дослідження контенту газет та веб-сайтів з Чикаго показало, що невеликі сайти отримують половину свого трафіку безпосередньо з Facebook.

В ході аналізу стало очевидним, що соціальні мережі життєво важливі для невеликих блогів і сайтів, які залучають своїх читачів через “лайки” і обмін новинами між користувачами сервісів. Більш великі сайти, такі як www.chicagotribune.com, вже створили свої онлайн-бренди, засновані на десятирічній історії друкованих видань. В цілому, 18,9% трафіку чиказьких новинарних сайтів усіх масштабів генерується Facebook.

Дослідження, проведене Chicago Community Trust, підтверджує для видавців і блогерів необхідність розглядати і використовувати Facebook та інші соціальні мережі як спосіб поширення новин та інструмент для залучення трафіку на сайт.

Розглядаючи соціальні сервіси як “локомотив” трафіку, невеликі ресурси повинні мати сторінку Facebook в якості своєї домашньої сторінки, приділяти їй час і увагу, для отримання великої кількості взаємодій (“лайків” та поширень). Для цього, оновлення сторінки має відбуватися регулярно і як можна частіше.

Читати більше про: інтернет-ЗМІ, друковані ЗМІ, соціальні мережі, трафік

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів

    ЄС звинуватив Facebook, Google і Twitter у порушенні прав споживачів

  • Німеччина хоче штрафувати соцмережі за «пости ненависті»

    Німеччина хоче штрафувати соцмережі за «пости ненависті»

  • Вже за два роки месенджери можуть обійти соцмережі за популярністю

    Вже за два роки месенджери можуть обійти соцмережі за популярністю

  • Mail.ru більше не доставлятиме трафік в Україну

    Mail.ru більше не доставлятиме трафік в Україну



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA