Друковані засоби масової інформації завдяки інтернету стають «вимираючим» видом. Однак завдяки Facebook та іншим соціальним сервісам, невеликі новинарні сайти отримують шанс на виживання.
Дослідження контенту газет та веб-сайтів з Чикаго показало, що невеликі сайти отримують половину свого трафіку безпосередньо з Facebook.
В ході аналізу стало очевидним, що соціальні мережі життєво важливі для невеликих блогів і сайтів, які залучають своїх читачів через “лайки” і обмін новинами між користувачами сервісів. Більш великі сайти, такі як www.chicagotribune.com, вже створили свої онлайн-бренди, засновані на десятирічній історії друкованих видань. В цілому, 18,9% трафіку чиказьких новинарних сайтів усіх масштабів генерується Facebook.
Дослідження, проведене Chicago Community Trust, підтверджує для видавців і блогерів необхідність розглядати і використовувати Facebook та інші соціальні мережі як спосіб поширення новин та інструмент для залучення трафіку на сайт.
Розглядаючи соціальні сервіси як “локомотив” трафіку, невеликі ресурси повинні мати сторінку Facebook в якості своєї домашньої сторінки, приділяти їй час і увагу, для отримання великої кількості взаємодій (“лайків” та поширень). Для цього, оновлення сторінки має відбуватися регулярно і як можна частіше.