• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 14 Вересня 2012

Коментарі до фото профілю Facebook впливають на привабливість його господаря

Tweet
Tweet

Коментарі до фото профілю Facebook впливають на привабливість його господаряКоментарі, залишені під фотографією профілю на Facebook “сильно впливають на рівень фізичної, соціальної та професійної привабливості власника аккаунту”, говориться в недавньому дослідженні вчених з університету Міссурі.

Дослідження також показало, що користувачі Facebook, фотографії профілю яких містять додаткову інформацію і позитивні коментарі, вважаються більш соціально і фізично привабливими, ніж користувачі з мінімальною інформацією і негативними коментарями.

У ході дослідження різні фотографії профілю одного і того ж користувача Facebook були продемонстровані більше ніж 100 студентам коледжу. Кожне зображення відрізнялося “соціальними сигналами” і характером коментарів. “Соціальні сигнали” в профілі користувача являли собою фотографію, за якою можна отримати додаткову інформацію про те, ким є господар акаунту або чим він займається. Наприклад, фотографія з “соціальним сигналом” спортсмена зображала людину, що займається спортом. Для музиканта в цьому випадку підбиралася фотографія людини, яка грає на музичних інструментах. Дослідники виявили, що користувачі Facebook, профілі яких прикрашають фотографії, що містять “соціальні сигнали”, сприймаються іншими як більш привабливі, фізично і соціально, ніж користувачі зі звичайними портретними фотографіями в своїх профілях.

При формуванні думки про людину люди схильні більше покладатися на непряму інформацію, ніж ту, яка надається самим користувачем з метою формування враження про себе. Іншими словами, для формування оцінки думка інших людей означає більше, ніж те, що “говорить про себе сам об’єкт”. Таким чином, користувачі соціальних мереж, стурбовані формуванням позитивного враження про себе, повинні знати, що інформація, яка генерується іншими, має першочергове значення для створення позитивного іміджу.

Отже, якщо ви хочете бути сприйняті позитивно іншими людьми, які переглядають сторінки вашого профілю, в тому числі друзями та потенційними роботодавцями, важливо включити в профіль фотографії з позитивними “соціальними сигналами”. Необхідно також відстежувати коментарі, які залишають на сторінці інші користувачі. Позитивні коментарі дуже корисні, проте негативні зауваження можуть бути дуже руйнівними, навіть якщо вони дурні чи безпідставні. Щоб максимізувати ефект позитивної самопрезентації на Facebook, слід використовувати в якості зображень профілю фотографії з різноманітними соціальними сигналами, щоб показати, хто ви є і чим займаєтеся в позитивному ключі. Також рекомендується відстежувати коментарі інших про себе.

Читати більше про: Facebook

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA