Марк Цукерберг, засновник соціальної мережі Facebook назвав мобільну стратегію компанії невірною і провальною.
Цукерберг вперше виступив публічно після виходу компанії на біржу в травні цього року. Окрім того, засновник компанії вперше публічно визнав свої помилки.
Керівник компанії визнав, що Facebook втратила свої шанси, які компанія могла використати внаслідок вибухового зростання мобільних платформ. Лише зараз компанія почала вживати активних заходів задля росту доходів від мобільної реклами, проте це все варто було розпочати ще роки два тому.
Окрім того, за словами Цукерберга, акцент компанії на HTML5 теж виявився помилковим. Використання HTML5 і відмова від попередніх форматів призвела до повільної роботи соціальної мережі, і, як результат, незадоволення користувачів.
Цукербенг зазначив, що компанія так і не змогла добитися від додатків такої якості, якої хотіли б. HTML 5 не є поганою технологією. В певній конкретній ситуації вона не змогла вирішити поставлені задачі на належному рівні.
Нещодавно компанія випустила нову версію додатку для платформи iOS, що вже призвело до своїх результатів – додаток став працювати швидше, відповідно, користувачі стали проводити більше часу на Facebook. Найближчим часом планується поява такого ж додатку для Android.
Окрім того, Цукерберг повідомив, що компанія не буде випускати власний смартфон, хоча чутки про це час від часу з’являються на ринку.