• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Надія Баловсяк · 11 Вересня 2012

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України в 2012 році виріс більш як на 50%

Tweet
Tweet

Обсяг ринку медійної інтернет реклами України в 2012 році виріс більш як на 50%Інтернет Асоціація України (ІнАУ) провела дослідження ринку медійної інтернет-реклами України за підсумками першого півріччя 2012 року. Обсяг цього ринку склав 253 млн грн.

Методика дослідження грунтується на аналізі даних анкетування найбільших сайтів, рекламних агентств і сейлз-хаусів. Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами вніс в методику ряд удосконалень. Зокрема, в новій версії методики точніше враховується агентська комісія і оборот не охоплених анкетуванням майданчиків.

Згідно з даними дослідження, обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за підсумками першого півріччя 2012 року склав 253 млн грн. Можна зробити висновок, що обсяг ринку виріс на 52% перевищив половину від обороту минулого року.

В анкетуванні брали участь компанії AdPro, ITCG, Escape Digital Marketing Group, AdWork, Mediacom (Атлантик М), COXO, Qmedia, AdMixer, Allegro & RIA Group, C8.Network, DMDim, FISH, Go2Net, Gorod.dp.ua, Internet-Media , LB.ua, Mapia.ua, RBC, T-Sell, Takitak, Ukr.net, Yandex, «Автоцентр», «Обозреватель».

Для дотримання конфіденційності анкети були оброблені представником Юридичної фірми «Вронський, Вронська та Партнери».

В ІнАУ вважають, що конфіденційність і відсутність рейтингування забезпечує високий рівень достовірності даних.

Читати більше про: uastat, інау, інтернет реклама

Надія Баловсяк

Надія Баловсяк на зв'язку

Блог автора Facebook

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA