Інтернет Асоціація України (ІнАУ) провела дослідження ринку медійної інтернет-реклами України за підсумками першого півріччя 2012 року. Обсяг цього ринку склав 253 млн грн.
Методика дослідження грунтується на аналізі даних анкетування найбільших сайтів, рекламних агентств і сейлз-хаусів. Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами вніс в методику ряд удосконалень. Зокрема, в новій версії методики точніше враховується агентська комісія і оборот не охоплених анкетуванням майданчиків.
Згідно з даними дослідження, обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за підсумками першого півріччя 2012 року склав 253 млн грн. Можна зробити висновок, що обсяг ринку виріс на 52% перевищив половину від обороту минулого року.
В анкетуванні брали участь компанії AdPro, ITCG, Escape Digital Marketing Group, AdWork, Mediacom (Атлантик М), COXO, Qmedia, AdMixer, Allegro & RIA Group, C8.Network, DMDim, FISH, Go2Net, Gorod.dp.ua, Internet-Media , LB.ua, Mapia.ua, RBC, T-Sell, Takitak, Ukr.net, Yandex, «Автоцентр», «Обозреватель».
Для дотримання конфіденційності анкети були оброблені представником Юридичної фірми «Вронський, Вронська та Партнери».
В ІнАУ вважають, що конфіденційність і відсутність рейтингування забезпечує високий рівень достовірності даних.