Дослідження фахівців показують, що майже кожен п’ятий «клік» по мобільній рекламі було сфальсифіковано. Ці «псевдо-кліки» призводять до втрати великих коштів з боку рекламодавців. Шахрайські і випадкові натискання на рекламу знижують рівень конвертації до 0,01%, що робить зусилля маркетологів марними. Експерти радять рекламодавцям вдаватись до низки заходів, направлених на те, щоб уникнути шахрайських «кліків», як у мобільному інтернеті, так і на веб-сайтах.
Краща аналітика
Рекламодавці повинні охоплювати більш широку картину результатів своєї рекламної кампанії, а не зосереджуватися лише на кількості «кліків» (click-through rates). Рекламодавцям варто переконатися, що їх реклама досягла цільової аудиторії. Крім того, вони повинні вміти виявляти шахрайські «кліки» в режимі реального часу. Обидві ці проблеми можуть бути частково вирішені за допомогою просунутих інструментів аналітики, наприклад, розробок компанії AdTheorent.
Відстеження переходів після «кліку» і аналітика відіграють ключову роль у пом’якшенні цієї проблеми. Оцінка «кліків» у режимі реального часу унікальна тим, що вона дозволяє визначити аномалії, і дає можливість негайно розкрити і відсіяти шахрайські «кліки»
Розпізнавання пристрою (Device Recognition)
AdTruth пропонує складні технології розпізнавання пристроїв, щоб визначити, звідки надходять «кліки» і помітити потенційно шахрайські з них.
Оскільки певні елементи характерні для певних пристроїв, вони не можуть бути підроблені. Це дозволяє рекламодавцям та рекламним платформам визначити, чи дійсно кліки були здійснені реальними користувачами. Наприклад, якщо рекламодавець зафіксував ріст активності з високою кількістю «кліків», надісланих з одного пристрою, варто їх помітити як підробні. Комплекс розпізнавання пристроїв дає рекламодавцям впевненість в тому, що вони насправді досягли своєї цільової аудиторії.
Зосередження на поверненні інвестицій (ROI)
Фальшиві «кліки» все ж можуть відволікати увагу маркетологів. Зосередившись виключно на фальшивих «кліках» на конкретній платформі, рекламодавці можуть побачити, як всі онлайн- та мобільні маркетингові зусилля працюють разом задля досягнення спільної мети.
Аналіз цифрових кампаній повинен бути цілісним, і відповідати на питання, наскільки ефективно вони створюють ROI, збільшують продажі, забезпечують клієнтську базу і так далі. По своїй суті, головне питання маркетингу – «в чому запорука успіху? Як всі онлайн-канали працюють разом, щоб забезпечити перетворення? Який рівень ROI забезпечують витрати на конкретну кампанію?»
З цієї точки зору шахрайські «кліки» можуть взагалі не бути проблемою. Навіть якщо 80% «кліків» на Facebook приходять від ботів, але при цьому аналітика показує, що продуктивність каналу відповідає очікуванням або перевищує продуктивність інших каналів, можна сміливо вважати цей рекламний канал вартим подальших інвестицій і уваги.