У фінансовому звіті компанії Mail.Ru наведені цифри щодо аудиторії сервісу ICQ. Згідно опублікованим даним, за останній рік місячна аудиторія сервісу обміну повідомленнями ICQ скоротилася більш ніж на 30%. Це скорочення стало найбільш помітним зменшенням аудиторії ресурсу за весь час його існування. При цьому скорочення аудиторії ресурсу спостерігалося як в Росії, так і в цілому по світу.
У червні 2012 року світова аудиторія ICQ складала 20,5 млн чоловік. У минулому році, в червні 2011 року аудиторія проекту становила 30,8 млн користувачів. Аналогічним чином знизилася російська аудиторія проекту – з 15,6 млн до 10,8 млн чоловік. У 2009 і 2010 році обсяг російської аудиторії сервісу становив 15,9 і 15,1 млн користувачів відповідно.
У червні 2010 року аудиторія месенджера налічувала 42 млн користувачів. У червні 2009 року світова місячна аудиторія ICQ становила 47,3 млн.
Таким чином, за останні три роки світова аудиторія сервісу ICQ зменшилась більш ніж на половину.
Наразі головними конкурентами проекту ICQ є соціальні мережі, а також VoIP-сервіс Skype, який надає користувачам аналогічні можливості, а також сервіс Google – у поштовій службі Gmail присутній вбудований чат, окрім того, користувачі Google мають можливість використовувати інструмент обміну повідомленнями GTalk.
Нагадаємо, що компанія Mail.ru Group купила сервіс ICQ в липні 2010 року за $187,5 млн. Попередній власник проекту, компанія AOL купила проект ICQ в ізраїльської компанії Mirabilis в 1998 році, заплативши за нього $400 млн.