За прогнозами eMarketer, Twitter заробить на мобільній рекламі $129,7 млн в 2012 році в США – у той час як виручка Facebook від мобільної реклами складе $72,7 млн.
Найбільшу виручку від мобільної реклами у 2012 році в США прогнозують компанії Google – $1423,1 млн. Загальний ринок мобільної реклами в США у 2012 році складатиме $2611,3 млн:
Як бачимо, у 2013 році, згідно з прогнозом eMarketer, Facebook обжене Twitter за виручкою від мобільної реклами по США і збереже свої позиції у 2014 році. У 2012-2014 роках доля ринку мобільної реклами США у Twitter зросте від 5% до 6,2% та 6,7%, у той час як доля Facebook зросте з 2,8% до 8,8% та 9,5%:
Нагадаємо, що Facebook тільки у цьому році запустив мобільну рекламу.