Соціальна мережа і майданчик для спільної роботи маркетологів GraphEffect стає доступною для усіх бажаючих користувачів та розробників. До цього вона була доступна лише для окремих брендів (у тому числі Toyota, American Express, Samsung) та розробників.
GraphEffect – соціальна мережа та інструмент спільної роботи для маркетологів. Зокрема, маркетологи можуть окремо взаємодіяти за проектами для різних замовників. Інтерфейс соціальної мережі схожий на інтерфейс Facebook:
GraphEffect пропонує наступні функціональні блоки:
1. Teams – віртуальна команда якогось із ваших проектів, об’єднана і доступна для взаємодії в одному місці:
2. Sidebar – приватні розмови у рамках і в контексті якогось проекту:
3. Follow Ups – дозволяють встановити нагадування і сповіщення (наприклад, коли хтось із вашої команди закінчив презентацію із якою вам потім потрібно працювати) щодо роботи над проектом:
4. Apps – користувацькі додатки, інтегровані до функціоналу спільної роботи:
Щоб отримати доступ до соціальної мережі, вам потрібно запросити інвайт на головній сторінці проекту. Тест-драйв GraphEffect із докладними поясненнями передбачений за цим посиланням.