Якщо ви користуєтесь пошуком Google, то вже, напевно, помітили, що у результати пошуку потрапляє усе більше спонсорованих сторінок.
Це цілком зрозуміло, бо майже усі (близько 97%) доходи Google надходять від реклами. Проте цікаво те, що на рекламні посилання клікають у два рази більше, ніж на звичайні – не спонсоровані – результати пошуку. Про це свідчать результати дослідження, проведенного компанією-розробником програмного забезпечення для інтернет-маркетингу Wordstream.
Як стверджує Wordstream, рекламні тексти до посиланнь у пошуку Google стають дедалі більшими, інтригуючими та персоніфікованними.
До того ж, Wordstream підрахували, що на рекламні оголошення у топі пошуку Google клікають у середньому у 600 разів частіше, ніж на рекламні оголошення у Facebook.